Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Elektronika>Ksenono lempa
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Ksenono lempa

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įžanga. Kas yra ksenono lempa? Ksenoninių žibintų montavimas. Ksenoninių ir halogeninių lempų skirtumas. Ksenono sandara ir veikimo principas. Kas tai Bi-ksenoniniai žibintai? Ksenono pajungimo schema. Išvados. Lentelės.

Ištrauka

Žiema yra išbandymų metas daugumai vairuotojų. Sniegas bei ledas yra tik du faktoriai, su kuriais susiduriame šiuo metų laiku. Ne ką svarbesnis reiškinys yra tamsa. Maždaug 60 % visų transporto įvykių įvyksta blogo matomumo metu, todėl geras apšvietimas padidina saugumą ir komfortą kelyje.Tamsų žiemos vakarą matyti ir būti matomam yra taip pat svarbu, kaip vairuoti žieminėmis padangomis apautą automobilį. Vertinantiems savo sveikatą bei gyvybę naujos padangos jau nebėra prabanga, taigi taip pat ir geras matomumas. Ksenoninių žibintų šviesa yra kelis kartus ryškesnė už standartinių žibintų šviesą, todėl matomumas ksenonais apginkluoto automobilio vairuotojui yra gerokai didesnis. Aišku, ksenoniniai žibintai yra prabangos dalykas, todėl dažniausiai montuojami kaip papildoma įranga. Sakysite, kodėl apšvietimui pagerinti negalima įstatyti į žibintus daug galingesnes lempas arba naudoti papildomus žibintus? Bet gi nereikia pamiršti, kad dėl šito didėja energijos suvartojimas ir generatoriaus apkrovimas. Ksenono lempa (HID-Lamp)- naujos kartos apšvietimo šaltinis.
Su ksenoninėmis lempomis žmonės yra pažįstami labai seniai - šimtus kartų jos matytos per televizorių, stebint futbolo rungtynes: ksenoniniai šviestuvai jau daugybę metų yra naudojami stadionams apšviesti. Jie turi ir kelis trūkumus: yra masyvūs ir "negreiti" (užtrunka kelias minutes, kol įšyla). Suprantama, mašinų žibintams nėra laiko "įšilti". Pastarojo dešimtmečio viduryje ksenoninėje technikoje buvo pasiekta tam tikros pažangos. Gerokai sumažėjo jos gabaritai ir iki minimumo sutrumpėjo žibintų įšilimo laikas. Kai jis pasiekė 2-3 sekundes, tokias šviesas pradėta naudoti ir automobilių pramonėje. Šios srities novatoriumi buvo BMW kompanija. 1993 metais ji ksenoninius žibintus pradėjo montuoti į savo flagmaną - prestižinį sedaną 750i. Pamažu ksenonai išplito: "Mercedes Benz", "Audi", "Lexus" pradėjo tokius žibintus naudoti savuose "top" modeliuose. Automobiliai, jei pastebėjote, prestižiniai ir brangūs. Kol kas tik juose labiausiai yra pateisinamas tokių žibintų naudojimas, kadangi ksenoninė šviesa automobilių pramonėje - nepigus malonumas: šie žibintai penktosios serijos BMW automobiliui, kaip papildoma įranga, kainuoja apie 1390 Lt. Nors šiandien ksenoninius žibintus galima įdėti jau visiems automobiliams. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-14
DalykasElektronikos kursinis darbas
KategorijaElektronika
TipasKursiniai darbai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis88.74 KB
AutoriusJurate
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ksenono lempa [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 11 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą