Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Elektronika>Valdikliai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Valdikliai

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Tipinė programuojamo valdiklio techninės įrangos schema. Valdiklio programinės įrangos struktūra. Valdiklių programavimo paketų pagrindiniai uždaviniai ir jų tipai. Valdiklių konfigūracijos tipinė sandara. Valdiklių programos organizaciniai elementai (POU). Absoliutus ir simbolinis kintamųjų adresavimas. Loginių kintamųjų grupė. Sveikųjų skaičių kintamųjų grupė. Realiųjų skaičių ir laiko kintamųjų grupė. Masyvų ir struktūrų kintamieji. Kintamųjų pradinės reikšmės ir jų suteikimo būdai. Funkcijų kūrimas ir jų kvietimas į programas. Funkcinių blokų kūrimas ir jų kvietimas į programas. Loginės ir kintamųjų reikšmių palyginimo funkcijos. Kintamųjų duomenų tipų keitimo funkcijos. Perstūmimo, rotacijos ir išrinkimo funkcijos. Trigeriai ir jų taikymas. Taimeriai ir jų taikymas. Skaitikliai ir jų taikymas. Pagrindiniai kontaktų plano (LD) kalbos elementai. Pagrindiniai funkcinių blokų (FDB) kalbos elementai. Pagrindiniai komandų sąrašo (IL) kalbos elementai. Funkcijos ir funkciniai blokai. Pagrindiniai struktūrizuoto teksto (ST) kalbos elementai. Pagrindiniai nuoseklių veiksmų (SFC) kalbos elementai. Programos struktūros ryšių, šakojimų ir sujungimų priemonės. Akcijų požymiai ir jungimo prie žingsnių mechanizmas. Diskretinių signalų įvedimo/išvedimo modulių pagrindinės charakteristikos. Analoginių signalų signalų įvedimo/išvedimo modulių pagrindinės charakteristikos. Analoginių įvedimo/išvedimo signalų mastelio skaičiavimas ir šiam tikslui skirtos funkcijos. Išvardinkite pagrindines duomenų mainų struktūras vartojamas automatizavimo sistemose ir nurodykite būdingiausias jų savybes. Nurodykite ISO modelio atvirųjų komunikacijų lygmenų struktūrą ir sukūrimo priežastis. Nurodykite teigiamas ir neigiamas magistralinės duomenų mainų struktūros savybes. Išvardinkite ir trumpai apibūdinkite pagrindines gamybos valdymo magistralės vartotojo lygmens paslaugas. Nurodykite teigiamas ir neigiamas magistralės užvaldymo metodu "Valdantysis – Pavaldusis" savybes. Paaiškinkite pagrindines magistralės užvaldymo metodu "Pažymio žiedas" savybes. Nurodykite magistralės užvaldymo atsitiktiniu metodu (CSMA) trūkumus ir būdingiausias taikymo sritis. Kokiu matu įvertinamas duomenų mainų atsparumas trukdžiams ir kaip apskaičiuojamas telegramų efektyvumas. Kaip apskaičiuojamas liekamosios klaidos intensyvumas ir laikas tarp dviejų gedimų? Paaiškinkite kas geriau atpažįsta perdavimo klaidas, lygiškumo bitas ar blokų kontrolė. Kaip telegramoje suformuojama kontrolinė suma ir kiek klaidų ji patikimai atpažįsta. Apibūdinkite asinchroninį baito arba simbolio perdavimo būdą. Nurodykite dažniausia vartojamus bitų kodavimo būdus ir pagrindines jų savybes. Paaiškinkite protokolo paskirtį ir jo sandarą. Kokią paskirtį turi nespausdinami ASCII simboliai. Telegrama su kontroline CRC suma. Apibūdinkite MODBUS protokolo telegramos sandarą ir pagrindines charakteristikas. RS232C sąsaja. Paaiškinkite kada galimi duomenų mainai trimis laidais, vartojant RS232C sąsają. Paaiškinkite sąsajos RS232C signalų DTR – DSR ir CTS - RTS paskirtį. Apibūdinkite pagrindinius sąsajų RS232C ir RS485 charakteristikų skirtumus. Paaiškinkite kodėl duomenų perdavimo atstumas ir greitis yra priešingo santykio dydžiai. Kodėl ryšio linijoms imama susukta laidų pora ir jos galuose jungiami užbaigiantys rezistoriai. Paaiškinkite pagrindines jutiklių ir vykdiklių (I/O) jungimo prie PLC ir PC struktūras.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-21
DalykasElektronikos konspektas
KategorijaElektronika
TipasKonspektai
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis195.37 KB
AutoriusRamune
Viso autoriaus darbų50 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Valdikliu Egzamino Klausimai Ir Atsakymai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 29 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą