Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Elektronika>Lucent "Call Center" valdymas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Lucent "Call Center" valdymas

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Lucent "Call Center" technologinis sprendimas. Pagrindinės skambučių centro sudedamosios dalys. Skambučių centro programinis/aparatinis kompleksas. DEFINITY ECS komunikacijų serveris. Automatinis skambučių paskirstymas (ACD). Skambučių vektorizacija. Skambučių apdorojimo centro valdymo sistema CentreVu® Call Management System (CMS). CentreVu® ir kitos programinės priemonės. Video sąsaja Wallboard. Internet Call Center. Internet Call Center užklausų apdorojimo kontrolė. Internet Call Center reikalavimai techninei ir programinei dalims. DEFINITY Network Administration (DNA). DEFINITY Site Administration (DSA). Gedimų paieška ir šalinimas. Automatinis jungiamųjų linijų testavimas. Terminalų ir jungiamųjų linijų užimtumo stebėjimas. Užimto įrenginio būsenos indikacija. Naudotojų inicijuoti patikrinimo skambučiai. Valdymas be aparatinių priemonių. Terminalinės transliacijos inicializavimas. Jungiamųjų linijų valdymas. Jungiamųjų linijų kanalai. Vietinio telefonų tinklo jungiamosios linijos. Komutatorius jungiančios jungiamosios linijos. Pagalbinės jungiamosios linijos. Išvados. Santrumpos

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-21
DalykasElektronikos referatas
KategorijaElektronika
TipasReferatai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis73.65 KB
AutoriusMinde
Viso autoriaus darbų24 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Lucent Call Center valdymas_referatas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 17 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą