Šperos.lt > Elektronika > Lucent "Call Center" valdymas

Lucent "Call Center" valdymas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Lucent "Call Center" technologinis sprendimas. Pagrindinės skambučių centro sudedamosios dalys. Skambučių centro programinis/aparatinis kompleksas. DEFINITY ECS komunikacijų serveris. Automatinis skambučių paskirstymas (ACD). Skambučių vektorizacija. Skambučių apdorojimo centro valdymo sistema CentreVu® Call Management System (CMS). CentreVu® ir kitos programinės priemonės. Video sąsaja Wallboard. Internet Call Center. Internet Call Center užklausų apdorojimo kontrolė. Internet Call Center reikalavimai techninei ir programinei dalims. DEFINITY Network Administration (DNA). DEFINITY Site Administration (DSA). Gedimų paieška ir šalinimas. Automatinis jungiamųjų linijų testavimas. Terminalų ir jungiamųjų linijų užimtumo stebėjimas. Užimto įrenginio būsenos indikacija. Naudotojų inicijuoti patikrinimo skambučiai. Valdymas be aparatinių priemonių. Terminalinės transliacijos inicializavimas. Jungiamųjų linijų valdymas. Jungiamųjų linijų kanalai. Vietinio telefonų tinklo jungiamosios linijos. Komutatorius jungiančios jungiamosios linijos. Pagalbinės jungiamosios linijos. Išvados. Santrumpos
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

17 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 73.65 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą